Przejdź do głównej treści
Darmowa dostawa od 250 PLN. ❤️
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

 Regulamin sklepu internetowego 101buldogow.pl

 

 

 1. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy 101buldogow.pl, dostępny pod adresem internetowym www.101buldogow.pl, prowadzony jest przez Aleksandrę Buczkowską, 101buldogów Aleksandra Buczkowskai, Cedry 4/77, 91-129 Łódź, NIP:7272881610
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym zasady składania zamówień, realizacji zamówień, prawa i obowiązki klientów oraz obowiązki sprzedawcy.
  3. Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać poprzez:
  • Formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej www.101buldogow.pl
  • E-mail: 101buldogow@gmail.com
  • Telefon: 513 936 410
  • 2. Definicje
  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze sklepu internetowego.
  2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Sprzedawca – 101buldogów Aleksandra Buczkowska , Cedry 4/77, 91-129 Łódź, NIP:7272881610
  4. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.101buldogow.pl.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego 101buldogow.pl.
  • 3. Zasady korzystania ze sklepu internetowego
  1. Klient może korzystać ze sklepu internetowego 101buldogow.pl za pośrednictwem urządzeń z dostępem do internetu.
  2. W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym, Klient musi zarejestrować się w sklepie lub skorzystać z opcji zakupu bez rejestracji.
  3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz kontaktowych.
  • 4. Składanie zamówień
  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok.
  2. Aby złożyć zamówienie, Klient wybiera produkty z oferty sklepu, dodaje je do koszyka, a następnie przechodzi do realizacji zamówienia.
  3. Zamówienie zostaje złożone po potwierdzeniu jego treści i akceptacji niniejszego regulaminu przez Klienta.
  4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail.
  • 5. Ceny i płatności
  1. Wszystkie ceny produktów podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Sklep internetowy oferuje następujące formy płatności:
  • Przelew bankowy
  • Płatność kartą kredytową/debetową. Typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, MasterCard. Operatorem w zakresie płatności kartami jest PayPro S.A.
  • Płatność za pośrednictwem systemów płatności online - Przelewy24. Operatorem w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za zamówienie w terminie 3 dni od dnia jego złożenia, chyba że wybrana została opcja płatności za pobraniem.
  • 6. Realizacja zamówień i dostawa
  1. Termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy, chyba że wybrano opcję płatności za pobraniem.
  2. Dostawa realizowana jest na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich. Dostępne w sklepie formy dostawy: Paczkomaty InPost (koszt 15zł) oraz Kurier InPost (koszt 19zł).
  3. Koszt dostawy pokrywa Klient, chyba że oferta sklepu stanowi inaczej.
  4. Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisać protokół szkody w obecności kuriera.
  • 7. Prawo odstąpienia od umowy
  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  3. Konsument jest zobowiązany zwrócić produkt w stanie niezmienionym. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  4. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę), nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego,
  • 8. Reklamacje i gwarancje
  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć produkty wolne od wad.
  2. W przypadku stwierdzenia wady produktu, Klient ma prawo złożyć reklamację.
  3. Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 101buldogow@gmai.com
  4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, numer zamówienia, opis wady oraz żądanie Klienta.
  5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o decyzji.
  • 9. Ochrona danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest XYZ Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz w celach marketingowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
  • 10. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
  1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.
  2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 
  5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
  7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.
  9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

 

  • 11. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego w szczególności Kodeksu Cywilnego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa lub zmiany w zakresie oferowanych usług.
  3. Zmiany regulaminu wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej sklepu.
  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 15 czerwca 2024 roku.

 

 

Akceptując regulamin, Klient potwierdza, że zapoznał się z jego treścią, akceptuje jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.