Regulamin sklepu internetowego 101buldogow.pl
1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy 101buldogow.pl, dostępny pod adresem internetowym www.101buldogow.pl, prowadzony jest przez Aleksandrę Buczkowską, 101buldogów Aleksandra Buczkowskai, Cedry 4/77, 91-129 Łódź, NIP:7272881610
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym zasady składania zamówień, realizacji zamówień, prawa i obowiązki klientów oraz obowiązki sprzedawcy.
- Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać poprzez:
- Formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej www.101buldogow.pl
- E-mail: 101buldogow@gmail.com
- Telefon: 513 936 410
- 2. Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze sklepu internetowego.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – 101buldogów Aleksandra Buczkowska , Cedry 4/77, 91-129 Łódź, NIP:7272881610
- Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.101buldogow.pl.
- Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego 101buldogow.pl.
- 3. Zasady korzystania ze sklepu internetowego
- Klient może korzystać ze sklepu internetowego 101buldogow.pl za pośrednictwem urządzeń z dostępem do internetu.
- W celu złożenia zamówienia w sklepie internetowym, Klient musi zarejestrować się w sklepie lub skorzystać z opcji zakupu bez rejestracji.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz kontaktowych.
- 4. Składanie zamówień
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok.
- Aby złożyć zamówienie, Klient wybiera produkty z oferty sklepu, dodaje je do koszyka, a następnie przechodzi do realizacji zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone po potwierdzeniu jego treści i akceptacji niniejszego regulaminu przez Klienta.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail.
- 5. Ceny i płatności
- Wszystkie ceny produktów podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Sklep internetowy oferuje następujące formy płatności:
- Przelew bankowy
- Płatność kartą kredytową/debetową. Typy obsługiwanych kart płatniczych: Visa, MasterCard. Operatorem w zakresie płatności kartami jest PayPro S.A.
- Płatność za pośrednictwem systemów płatności online - Przelewy24. Operatorem w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
- 6. Realizacja zamówień i dostawa
- Termin realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy, chyba że wybrano opcję płatności za pobraniem.
- Dostawa realizowana jest na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich. Dostępne w sklepie formy dostawy: Paczkomaty InPost (koszt 15zł) oraz Kurier InPost (koszt 19zł).
- Koszt dostawy pokrywa Klient, chyba że oferta sklepu stanowi inaczej.
- Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki w momencie odbioru i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisać protokół szkody w obecności kuriera.
- 7. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Konsument jest zobowiązany zwrócić produkt w stanie niezmienionym. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez Sprzedawcę), nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego,
- 8. Reklamacje i gwarancje
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć produkty wolne od wad.
- W przypadku stwierdzenia wady produktu, Klient ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 101buldogow@gmai.com
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, numer zamówienia, opis wady oraz żądanie Klienta.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o decyzji.
- 9. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest XYZ Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień, obsługi reklamacji oraz w celach marketingowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
- 10. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
- W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
- Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
- 11. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa lub zmiany w zakresie oferowanych usług.
- Zmiany regulaminu wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej sklepu.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 15 czerwca 2024 roku.
Akceptując regulamin, Klient potwierdza, że zapoznał się z jego treścią, akceptuje jego postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.